sreda, 5. maj 2021

INTERAKTIVNA VOŠČILNICA- 4x SLIDE

Spet je mesec naokoli in že je tu mesec Maj. V tem mesecu ekipa DARILNICA KLAVDIJA predstavlja izdelke proizvajalca Laserlowe love. V njihovem naboru izdelkov najdete čudovite scrapbook papirje in chipboard izrezke, od enostavnih do malo bolj zahtevnih 3D izrezkov. 

Sama sem se tokrat odločila, da naredim malo drugačno voščilnico. 


Izdelala sem voščilnico, ki se izvleče na vse štiri strani in ker mora biti vse tako kot je treba, še ujemajočo škatlico.


Za osnovo sem izbrala nežno zelen papir Pion design, ki je ravno pravšnje gramature, da se lepo prepogiba in obdrži obliko. Za okrasne kartončke pa sem vzela Laselowe love - Vintage trip papirje.


Najprej sem izrezala osnove za škatlico, mere so v Inch -ih, ker je moja plošča za utore v Inch -ih in mi je tako lažje.


Velikost osnove je 10 X10 . Izrezala sem dva kosa. Na plošči sem s kostjo naredila utore 1 1/2 incha na treh straneh, četrti rob sem pustila. Isto sem ponovila na 2. osnovi. Nato sem vse prepognila in z obojestranskim lepilnim trakom zalepila obe osnovi skupaj.  Na zgornjem odprtem delu sem iz zunanje strani prilepila še pokrov. Na sprednji strani sem preko okrasnega papirja z razcepko pritrdila krog, okoli katerega ovijem vrvico in deluje kot zaponka.

Najprej sem si izrezala vse osnove in pripadajoče okrasne papirje. 


Najprej sem se lotila izvlečnega mehanizma. Vzela sem dva kvadrata 4 3/4 X 4 3/4.  S svinčnikom sem 1/2 incha od roba z ravnilom potegnila črte na vseh 4 robovih. Nato sem na dveh nasprotnih straneh izrezala trak.


Isto sem naredila na drugi osnovi.  Iz plastične gospodinjske vrečke sem izrezala trak, ki sem ga položila okoli kartončka in ga na enem koncu zalepila z lepilnim trakom, tako da se je lepo premikal okoli osnove. Isto naredim še na drugi osnovi za slide.


Izvlečne kartončke sem zaokrožila s kotno štanco samo na eni strani. 


Nato sem okrasne kartončke prilepila na osnove in enega za drugim zalepila na drseči mehanizem.


Na zgornji in spodnji rob na prednji strani mehanizma sem nalepila 3D lepilni trak.


Ponovim na drugemu mehanizmu, vendar na zadnji strani.


Nato oba mehanizma zalepim skupaj tako, da se eden odpira pokonci, drugi pa ob straneh. 


Na zadnjo stran obeh mehanizmov zalepim osnovo 5 X 5 inch, tako da je voščilnica zaključena. 


Na sprednjo stran pa nalepim kartonček, okrašen z več plastmi papirja.


Na koncu izvlečnih karončkov sem dodala še krogce, ki sem jih prilepila na polovico, za lažji izvlek. 


Nato sem prednjo stran voščilnice še okrasila. Notranjost izvlečnih kartončkov sem zaenkrat pustila prazne, saj ne vem še komu bom voščilnico podarila. 


Pa še nekaj Laserlowe love proizvodov. 


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Pa še kako vse to izgleda v živo.

 
Lepo se imejte!

Romana





















 




 





 

Ni komentarjev:

Objavite komentar