sreda, 19. maj 2021

SANJE DIŠIJO PO SIVKI

V mesecu Maju pri DARILNICI KLAVDIJA predstavljamo izdelke LASERLOWE LOVE. 

Tokrat sem se odločila, da izdelam voščilnico, pri kateri sem uporabila papirje Lavender date.


Voščilnico sem izdelala v DL obliki.

S Crealies šablono sem izrezala okrasna kartončka. Na vrhnjega sem preko stencil šablone nanesla Nuvo pasto. 




Medtem, ko se je pasta sušila, sem iz akvarelnega papirja izrezala cvetove sivke in jih osenčila z Memento blazinicami. 


Chipboard izrezek - Lovilec sanj- sem pobarvala z akrilno vijolično barvo in mu dodala še malo srebrnega leska z Nuvo voskom.


Prilepila sem ga na osrednji del voščilnice.

Nato pa sem začela z okraševanjem.

Ker se mi je zdelo da voščilnici še nekaj manjka, sem dodala še napis Vse najboljše iz seta krasnih in uporabnih štampiljk Darilnice Klavdija, ki sta jih oblikovali Andreja in Goga.



Dodala sem še nekaj steklenih polperlic in z videzom sem bila contenta, bi rekli po naše. 

Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


Lepo se imejte!

Romana


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar