petek, 21. maj 2021

DOBRI MOŽ V RDEČEM

Danes sem izdelala voščilnico, na kateri je Božiček. Samo štampiljko imam že dolgo, saj mi je bila tako všeč, da sem jo mogla kupiti.



Motiv sem pobarvala z barvicami Spectrum noir. Moram jih porabiti, da ne bo zgrešen nakup, saj jih ne maram preveč, ker so zelo trde in se ne razmažejo tako lepo kot Polychromos od Faber castella.

Voščilnico prijavljam na izziv pri 52CCT, kjer je tema ravno Santa - Božiček. 


Lepo se imejte!

Romana

4 komentarji:

  1. Še sreča, da si jo kupila in uporabila :-)
    Čudovita je in vesela sem, da si jo dodala v galerijo 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle charmante carte Mavricna, colorée, fun et si sympa, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. What a jolly Santa and a very Festive card! Thanks for sharing at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen je tale tvoj decemberski mož. Razumem, da se mu nisi mogla upreti. Krasno si ga pobarvala.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši