petek, 5. januar 2024

91. izziv FB Papirčkarice - karkoli še neobjavljenega

 Pozdravljeni v našem prvem letošnjem izzivu. Ta ni čisto nič težak. Pokažite kakršen koli izdelek, ki ste ga ustvarile, pa ga niste objavile.

Jaz tokrat objavljam voščilnico, s katero sem se namenila sodelovati v izzvu na 52CCT, pa sem toliko mečkala in mečkala, da sem zamudila rok za objavo.

Izziv je bil barvni in sicer craft, bela in črna.

Za osnovo sem vzela malo večjo dimenzijo kot običajno. Najprej sem se lotila spodnje plasti. Na kartonček sem okoli in okoli zalepila črno bel washi tape, tako da ko čez položim vrhnjo plast sploh ni videti da je vzorčast samo rob.

Na vrhnji craft kartonček sem najprej odtisnila štampiljko z embossing blazinico in posula bel embossirni prah. Dobila sem zasneženo ozadje.

Iz črnega in rjavega papirja sem izrezala škrata in darila in sicer vsakega po  tri plasti. Zalepila sem jih z lepilom in taki izrezki so bolj čvrste strukture.

Da črna barva ni čisto črna, sem narahlo potapkala z embossing blazinico in embossirala z WoW embossing Etched Platinum.

Da palček ne stoji v zraku sem mu iz belega papirja odrezala podnožje. Uporabila sem Sizzix šablono za zasneženo streho. Na sredino sem odtisnila napis in ga embossirala s črnim prahom.


Material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.

, ki 

https://www.darilnica-klavdija.si/


Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi .


Lepo se imejte!

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar