petek, 6. januar 2017

Ko ptički odletijo

Ko ptički odletijo, ostane gnezdo prazno. In tako so tudi moji trije ptički odleteli. Malo mi je bilo hudo, a tako mora biti.
Že nekaj let imam resen hobi -papirčkanje. Če sem želela ustvarjati sem lahko samo na kuhinjski mizi,  živim namreč v bloku.  Prvo na četrtini, kmalu na polovici, na koncu je ostalo samo še za 2 krožnika prostora. Da ne govorim o pospravljanju vsakič ko je bilo treba jesti.  Ko pa so otroci odšli, sem prišla na idejo da njihovo sobo preuredim, da bo funkcionalna in seveda čedna.

Najprej sem nabavila mizo, ki jo je sestavil mož, bil je že namreč naveličan boja za prostor na mizi. Še dobro da imam Ikeo blizu. Vse na enem mestu. Toda... Nobena pisalna miza in niti pisarniške omarice mi niso bile všeč. Povrhu vsega je bilo vse prenizko. Delam največkrat stoje. Pa sem v Ikeinem katalogu slučajno ostala na strani s kuhinjami in se mi je posvetilo. Pa če si nabavim kuhinjske predale in pult in tako sestavim mizo.
Potem je prišla na vrsto druga stran sobe. Kako urediti da bom imela dovolj prostora za shranjevanje in obenem bodo imeli otroci kje za prespat, ko pridejo na obisk.  Pa sem šla na lov za posteljo. Spet je prišla v poštev Ikea. Ugledala sem ta lepi kavč in kar določila da ga bom vzela. Tako sem skombinirala kuhinjske elemente in kavč. Na mojo srečo se je vse dobro izšlo. Barvi kuhinje in kavča sta enaki, edino kavč je daljši kot most, tako da bom tam kjer je praznina,  imela na vsaki strani majhen regal za eno knjigo. Sledila je še končna ureditev in z rezultatom sem zelo zadovoljna.
Prostora za shranjevanje imam pa še veliko. Našemu Aksu pa je kavč najbolj všeč.
Ko začnem ustvarjat, si prižgem svečko, mož pravi da bom en dan zakurila stanovanje, si prižgem glasbo in me odnese v mojo mavrico.

7 komentarjev:

  1. zelo lepa sobica, vidim da je bilo enako kot sedaj pri meni prostorček v kuhunji.... upam samo da ne bom rabila čakati da moji ptički odletijo da bi dobila kak večji kotiček glede na to da je enden star 5 drugi se bo pa komaj rodil februarja Ikea ima pa super pohištvo za tele naše brklarije jaz sem že rezervirala pri moji mami ogromen predalnik ki ga ima v kuhinji....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če si nekaj močno želiš, se uresniči. Ti uživaj s svojimi otročiči. Ćestitke za novega bebeja. Jaz bom pa nona oz. babica postala v marcu.

      Izbriši
    2. o čestitke na ribici, jaz pa še čakam da vidimo a bo še ena ribica ali bo vodnarček....

      Izbriši
  2. Pa še prav lepo si vse opisala :) Ne samo "papirčki", tudi besede ti gredo dobro od rok!
    Srečno naprej!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito sobico imaš in je povsem po mojem okudu, saj je tudi moja ustvarjalnica v belo-zeleni kombinaciji in prav tako opremljena z Ikeo, med drugim tudi s to posteljo, ki zelo prav pride, kadar imamo goste. :) Želimo ti obilo veselega ustvarjanja v tem nadvse čudovitem prostoru.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa je in domišljeno sestavljena, da je dovolj prostora za vse pripomočke in goste, kjer lahko prespijo. Veselo ustvarjanje še naprej!

    OdgovoriIzbriši