sreda, 18. januar 2017

Šik torbica

Nedavno nazaj me je prijateljica prosila za nenavadno uslugo. Če ji lahko naredim roza , bleščičkasto torbico. Priznam, me je malo skrbelo kako, saj nisem imela nobene šablone, niti ideje kako to izpeljati. Pa sem se lotila risanja in sestavljana.  Pa je kar teklo in končni rezultat je bila čedna roza torbica- škatlica, v katero sem postavila še majhno kartico z metuljčkom.
Nazadne sem jo še okrasila in dodala tagec s številko 30,saj je slavljenka dopolnila sladkih 30.

6 komentarjev:

  1. Zelo šik torbico si naredila.Izbrala si prave papirje v pravi barvi.Zelo mi je všeč čipka na sprednji strani. Mašnjica je pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Romana, čestitam, ker si se sama lotila izdelave te krasne torbice. Super ti je uspelo. Torbica je elegantna in še kako primerna za 30-letnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si izelala tole torbico. Kot bi jih naredila že veliko.

    OdgovoriIzbriši