ponedeljek, 2. januar 2017

Otroški božični tag

Za 176. izziv Craft-alnice  sem izdelala naslednji tagec, ki sem ga poimenovala otroški božični tag, namenjen za male in velike,  po duši, otroke. Uporabila sem cottage cut šablonico z medvedkom. V rokah drži kuverto v kateri je listek. Na eni strani je ime prejemnika, na drugi pa napis "Ne odpiraj do novega leta"


9 komentarjev:

  1. Kako simpatičen tag, medvedek je prav prikupen, ideja s sporočilom v kuverti pa super. Všeč mi je tudi rdeča pentljica in embosirano ozadje. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo prisrčen tag s telim medvedkom. Lepo si ga sestavila s skritim sporočilom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšn luškan medo, tale tagec je pa res simpatičen.
    Hvala še v tretje, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa najbolj cort tagec! prav malce navihan

    OdgovoriIzbriši
  5. iijoj kako je cart tale medvedek :-)) Krasen tagec si naredila.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jej, kako je luškan. Tale medvedek vedno popestri izdelek. Krasen tag je nastal.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši