ponedeljek, 2. januar 2017

Praznični tag

Odbije polnoč in leto mine. Podarja izkušnje, uspehe, spomine. Odbije polnoč, poti so odprte, za upe, želje in načrte. Srečno v 2017.
Konec leta je ponavadi tudi čas obdarovanja. Poleg vsakega darila spada tudi posvetilo ali pa vsaj listek z imenom, komu je darilo namenjeno. Jaz sem letos oz. lani za prijateljico naredila prav poseben tagec. Ker so ponavadi tagci kar hitro pozabljeni, sem se domislila da ji bo ta kar celo leto krasil delovno mizo. Hkrati ga prijavljam tudi na 176. izziv Craft-alnice.
                                                                                                    

6 komentarjev:

  1. Krasen zimski tag, všeč so mi srebrni dodatki. Ideja s koledarjem je enkratna, hkrati bo pa poskrbela, da bo tagec v uporabi celo leto. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej naj ti zaželim sreče v Novem letu.
    Čudovito si se znašla in tako zaradi koledarčka tagec ne bo prehitro odslužil.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako krasna ideja, da si na tagec namestila koledarček :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, da si tag uporabila za koledarček. Zelo lepo.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši