ponedeljek, 2. januar 2017

PREPROST BOŽIČNI TAG Srečno



 Za 176 izziv  Craft-alnice , sem izdelala še tale preprosti tag v kombinaciji z rdečo inbež barvo. Najprej sem z versa mark embossing blazinico odtisnila štampiljko od Marianne design in potresla s prozornim emboss prahcem. Božična zvezda je Sizzix-ova. Dodala sem še napis SREČNO od Tine Baša. Vse skupaj pa sem popestrila z malimi rdečimi polperlicami in drobnimi stiroporovimi kroglicami.

8 komentarjev:

  1. Tudi tale tvoj tag je super. Božične barve s enkratne, kombinacija rdeče zvezde in snežink v ozadju pa čudovita. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, tudi drug tag z božično zvezdo je zelo zelo lep.
    Hvala še enkrat, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lep tag, vse paše skupaj, barve in motivi

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tale tag je čudovit in zelo lepo si ga sestavila :-)) Lepo božično zvezdo si dodala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosto čudovit je!
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši