petek, 19. januar 2024

Barvni izziv

 Na blogu 52CCT imajo ta teden  barvni izziv. Ko sem zagledala katere barve so, sem bila vsa navdušena, ker so vse tri moje najljubše. No najljubša je rumena, pol rdeča in oranžna. Ko pa sem hotela vse te barve združiti na papir, pa sem imela en velik problem. Pa mislim, da sem ga kar lepo rešila.

Za ozadje sem izbrala tri različne odtenke rumene barve. Še dobro da je Tim Holtz ustvaril tolikšno število barv, ki se med seboj zelo lepo kombinirajo.

Preko stencil šablone sem nanesla Distress prozorno crackle pasto in dala na stran da se je posušila.

Medtem sem se lotila barvanja in izrezovanja motiva. Samo pri sladkorni palčki sem se držala videza kot je v resnici.


Ne vem od kje se je pojavila tista mala črna pikica..... je samo smet in je ni več.


Dodala sem še polperlice in tri zvezdice.

Voščilnico prijavljam na barvni izziv na 52CCT.




Hvala za oglede in komentarje. 

Romana




3 komentarji:

  1. Prav vedela sem, da mora biti nekaj s temi barvami. Najljubše kaj? :)
    Krasna voščilnica je nastala v tvojih barvah in odlično si se poigrala z barvnim izzivom.
    Hvala, ker si se odločila in nam pridružila na izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Všeč mi je, kako si uporabila moje barve!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je <3 In čestitke za omembo na 52cct <3

    OdgovoriIzbriši