petek, 26. januar 2024

Adventni venček

Pozdravljeni! 

Na blogu 52CCT je tedenski  izziv  - Venček. 

Izdelala sem voščilnico malce drugačne oblike. Tako postavitev sem večkrat opazila pri Emma Williams, ki me je z svojimi kreacijami popolnoma navdušila nad šablonami in štampiljkami Tima Holtza.

Za osnovo sem spet uporabila craf papir. Okrasni pa je še od ene stare kolekcije Authentique.

Okrasne kartončke sem obšivala na šivalni stroj.

Venček sem izrezala iz več odtenkov zelene z šablono Tim Holtza -Yuletide Colorize.

Namesto izrezka oblike zvončka sem raje dala dva zvončka iz kolekcije Ideaology.

Na spodnjo stran pod venčkom sem dodala polperlice v simetričnem vzorcu.

Prav spodaj pa sem odtisnila napis Najlepšega para..


Voščilnico prijavljam na izziv pri 52 CCT.



Material, ki sem ga uporabila, pa sem nabrala na poličkah Darilnice Klavdija.



Hvala za oglede in komentarje. 

Romana


----------------------------------------------

* osnove za voščinice

*Tim Holtz Yuletide Colorize

*Ideaology polperlice

*Ideaology zvončki

*scrapbook papir Authentique

*štampiljka Najlepši par

*Sizzix  obrobljeni tagci



4 komentarji:

  1. Krasna voščilnica. Mi je zelo všeč drugačna postavitev in šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna izvedba voščilnice. Všečna zelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen venček na voščilnici!! Tudi oblika voščilnice mi je zelo všeč. Hvala za sodelovanje pri 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen venček si ustvarila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši