petek, 12. januar 2024

Bleščeče snežinke

Zelo rada sodelujem na izzivih pri 52 CCT. Za letos sem si zadala, da bom sodelovala vsak teden. 

Tokrat je izziv skica. 

Izdelala sem voščilnico, pri kateri sem uporabila samo ostanke papirja. 

Za ozadje sem kraft papir embosirala z 3D embossing srajčko lesa Tim Holtza. Dodala sem malo belih kapljic in Foundry voske, ki reagirajo na toploto.

Iz foam pene z bleščicami sem izrezala dve različni snežinki, Ravno tako sem iz rdečega papirja izrezala dve drugi snežinki. Vse skupaj sem sestavila v eno 3D snežinko.

Voščilnico prijavljam na izziv pri 52CCT - skica

https://52cct.blogspot.com/



Hvala za oglede in komentarje.

Romana


5 komentarjev:

  1. Fantastična voščilnica ❤️🧡💛

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnicio si izdelala po sklici! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mana, pozdravljena!
    Zelo sem vesela, da si sprejela krasno novoletno zaobljubo, da se nam v novem letu pridružiš pri ustvarjanju prazničnih voščilnic vsak teden. Zelo smo te in te bomo vesele na izzivih! :)
    Fantastična praznična voščilnica je nastala in odlično si sledila naši skici pri 52CCT! Všeč mi je čarobno bogato ozadje in vsi prekrasni detajli! :) Čudovito!! <3
    Hvala, ker si se nam pridružila, Valentina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.s. Pokukaj še na tedenski izziv, kjer nas v tem tednu nagovarjajo prav barve, ki si jih tudi sama uporabila. :)

      Izbriši
  4. Romana, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Krasno si sledila moji skici!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT in upam, da tudi v bodoče ❤️

    OdgovoriIzbriši