sreda, 24. januar 2024

Moška voščilnica za Abrahama

Pozdravljeni!

Vedno sem pred dilemo, ko praznuje moški. Nikoli ne vem ali naj dodam rožice , naredim bolj enostavno ali kako drugače.... 

Tokrat sem naredila bolj enostavno s poudarki na detajlih.


Za osnovo sem vzela malo večjo velikost od A6. Izbrala sem bolj umirjene tone kot so rjava in zelena.
Najprej sem z 3D embossing srajčko embossirala prvo plast, Stran srajčke, ki naredi vboklino sem namazala z rjavo Vintage foto blazinico, tako da so vbočeni deli postali temnejši.


Drugo plast sem z Tim Holtz- ovo deckle giljotino obrezala, da sem dobila nepravilen nazobčan rob. 


Na tej sliki je barva zelene drugačna kot na končani voščilnici, ker se mi je zgodil Murpy. Moker baby robček, ki sem ga uporabila za brisanje steklene podlage, sem nehote odložila na rob papirja in se je posledično razbarval.
Zato je tudi deteljica v drugi barvi. Da sem ji dodala bleščeč videz, sem uporabila Foundry voske, ki reagirajo na toploto.


Iz sivega papirja sem izrezala podkev - Marriane design, v več plasteh in jih zlepila skupaj.
Vrhnjo stran sem premazala s prozornim gessom in čez na debelo posula železov prah, da se je lepo sprijel. Nato sem dodajala reagente, da je nastal rjast videz.


V zgornji desni  in spodnji levi sem dodala še dva kovinska delčka, ki sem ju premazala z voskom.




Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.




Hvala za oglede in komentarje. 

Romana



-----------------------------------------------------------------------

*craft papir

*Tim Holtz Deckle giljotina

*Ranger Foundry wax

*Sizzix embossing srajčki

*Pentart rust effect- železov prah in reagenti

* Ideaology kovinski okraski












1 komentar: