petek, 2. februar 2024

Šivanje na voščilnici

Pozdravljeni.  

Tokratni izziv na 52 CCT je šivanje na voščilnici. 

Izdelala sem voščilnico, ki sem jo malo zašila na šivalni stroj, malo pa na roke.


Ozadje sem najprej embossirala in zrezala na različno velike pravokotnike. Vsakega posebej sem osenčila in jih sestavila tako, da sem dobila primerno velikost. Nato sem jih s šivalnim strojem obšila, kjer se med seboj stikajo.



Iz ostankov papirja sem izrezala rožice in zelenje. Uporabila sem šablone Spellbinders, ki so  namenjene za vezenje.


Dodala sem še napis Najlepšega para, ki sem ga embossirala s folijo.  




Voščilnico prijavljam na izziv 52CCT -šivanje.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.




Lepo se imejte. 
Hvala za oglede in komentarje.

Romana








5 komentarjev:

  1. Your card is awesome, simply stunning! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno šivano voščilnico si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa voščilnica ,toliko lepih svetlečih šivov je na njej, da sem si jo kar nekaj časa ogledovala.
    Zelo všečna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita zašita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita praznična voščilnica :-)) Všeč mi je tvoje šivanje!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši