petek, 9. februar 2024

Čarobne snežinke

Pozdravljeni!

Novoletne voščilnice so mi bile vedno najlepše zato jih tudi zelo rada izdelujem. 

Tokrat je na blogu 52CCT izziv - voščilnica po skici.


Izdelala sem bolj enostavno, da paše v kuverto.


Poudarek je na krogih na katerih so nameščene bogate snežinke. Moram povedati, da je voščilnica v celoti izdelana iz ostankov papirja.


Napis in snežinke so izrezane s šablonami Najlepšega para .



Lepilo, polperlice in osnovo za voščilnice sem nabrala na poličkah Darilnice Klavdija.





Voščilnico prijavljam na izziv  na blogu 52 CCT.

Hvala za oglede in komentarje.

Romana




2 komentarja:

  1. Prekrasna je. V pravih prazničnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so praznične voščilnice najlepše in jih tudi najraje ter največ izdelam.
    Se mi zdi, da nosijo tako lepo praznično voščilo, ljubezen in topel objem.
    Tvoje snežinke ujete v božičnih kroglicah prazničnih barvo so prekrasne.
    Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu po skici pr 52CCT.
    Pozdravček, Valentina

    OdgovoriIzbriši