nedelja, 4. februar 2024

Valentinova voščilnica

V mesecu Februarju imamo na Fb Papirčkaricah nov izziv, ki se navezuje na praznik zaljubljencev -Valentinovo.

Izdelala sem voščilnico z velikim prebodenim srčkom.


 Najprej sem izdelala spodnjo plast. Z foundry wax sem osenčila samo robove. S toplotno pištolo sem jih pogrela, da je zlata barva prišla do izraza.


Naslednji papir sem najprej obarvala z Distress ink sprayi in nato suho embossirala. Čisto na koncu sem dodala malo zlatega voska.

Iz različnih odtenkov rdeče sem izrezala srce, ga sestavila in mu dodala plast Glossy accent za 3D učinek.

Kljub temu, da sem pazila, je ostalo nekaj zračnih mehurčkov.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.



Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta ravno tako izdelali inspiracijski voščilnici.

Vabljeni k sodelovanju.

Hvala za ogled in komentarje.

Romana

-------------------------------------------------------

*Ranger Glossy Accent

*Sizzix rezalna šablona

*Foundry voski

*Distress ink sprayi

*craft osnova voščilnice

*Sizzix embossirna srajčka



Ni komentarjev:

Objavite komentar