sobota, 17. februar 2024

Mušnice za srečo

 Sobota je dan za izziv na blogu 52CCT.  Tokrat sem njihova gostja.

Izziv, ki je tokrat, mi je predstavljal težavo. Kaj za božjo voljo imajo skupnega gobe in Božič.

Pa sem se spomnila, da tiste stare voščilnice so bile vedno s kakšno mušnico.

Za ozadje sem naredila nočno nebo. Na gobi sem dodala novoletne lučke. in jih zasnežila z umetnim snegom. Enak način sem uporabila tudi na smrekah in tleh.

Na bunkice lučk sem dodala Glossy accent za 3D učinek.

Vabim vas, da se pridružite tudi vi.



Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.





Hvala za ogled in komentarje.

Romana





3 komentarji:

  1. wow Romana, quelle magnifique création, j'adore, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. OOooo, kako je lepa!!!! in še lučke si obesila na gobice in sneg...... vrhunsko. Hvala za gostovanje pri 52 CCT

    OdgovoriIzbriši