petek, 16. februar 2024

Ples snežink v modri pravljici

Pozdravljeni. 

Mesec Februar je in pri nas je sončno s čistim modrim nebom. Manjkajo samo snežinke.

Tokrat sem izdelala voščilnico v DL izvedbi.

Ozadje je osenčeno z Distress Oxide  blazinicami.

 Snežinke sem posamično embossirala, da sem dobila čim lepše odtiske. Uporabila sem Wow opaqe embossing prah.

Na sredino sem pričvrstila trak iz paus papirja, katerega sem po robovih osenčila z modrim embossing

 prahom. Na sredino sem prilepila napis Najlepšega para.

Dodala sem še malo sequinčkov in kristalnih polperlic.

Voščilnico prijavljam na izziva: 52 CCT



in  Vesela hiška




Hvala za ogled in komentarje. 

Romana





4 komentarji:

  1. Uf lepa, zelo lepa. Super ideja s paus papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa belo modra novoletna voščilnica. Videti je prav ledena!!!!Hvala za sodelovanje pri 52 CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  3. Ledena pravljica! Oooh, vsakič znova me navdušuješ s svojimi prazničnimi!
    Prečudovite zimske snežinke in najlepše zimsko nebo ujeto na tvoji voščilnici z ledenimi zimskimi kristali na paus papirju. Popolna je za naš barvni modro bel izziv pri 52CCT. Hvala, ker se igraš z nami!

    OdgovoriIzbriši
  4. u prekrasne barve, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški in na blogu 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši