sreda, 7. februar 2024

Šopek zimskega cvetja

Pozdravljeni!

Tudi mesec Februar je pri meni mesec okroglih obletnic oz. letnic. 

Tokrat je voščilnica namenjena za eno prav posebno punco, ki mi je zelo pri srcu. 


Najprej sem se lotila cvetja. Iz akvarelnega papirja sem najprej izrezala potrebno količino izrezkov in jih vse osenčila z Distress ink barvo. 
Uporabila sem čudovito šablono teloha od Spellbindersa.


Pri senčenju sem si pomagala z Altenew ultra sticky mat, ki drži papir ves čas na mestu. 
Tako roke ostanejo bolj čiste.
Vse rožice so oblikovane s pomočjo  orodja Heartfelt Creations, ki na mojo žalost, ne posluje več.


Nato sem izdelala lonček, v katerega sem namestila šopek.

Lotila sem se izdelave ozadja, pri katerem sem uporabila več tehnik. Vse skupaj pa sem na koncu obšivala na šivalni stroj.

Najlepše je na koncu. ko je potrebno voščilnico sestaviti skupaj. Ker pa je voščilnica precej visoka, sem izdelala še škatlico z okencem. Okrasila sem jo s zelenim trakom in ujemajočo pentljico.

Dodala sem še dve okrasni polperlici, zeleno mašnjico in srček, na katerem je številka 50.


Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.


https://www.darilnica-klavdija.si/


Hvala za oglede in komentarje! 

Romana


-----------------------------------------------------

*Spellbinders rezalna šablona - teloh

*Heartfelt creations -set za oblikovanje rožic

*Altenew  Ultra sticky mat in pripomoček za odtisovanje štampiljk

*Distress ink blazinice

*Ranger blazinice za senčenje

*akvarelni papir


3 komentarji:

  1. Waw Romana, tvoj čebriček teloha je kot original. Po mojem bo dama, ki bo dobila to voščilnico ostala odprtih ust tako kot jaz. Moj poklon za izvedbo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetno lepo cvetje teloha. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši